Σάββατο, 6 Οκτωβρίου 2012

Λάδι...για μαλλιά!!!

Δεν είμαι από τις γυναίκες που περιποιούνται τα μαλλιά τους. Λούζομαι με το σαμπουάν των παιδιών και ξεμπλέκω τα μαλλιά μου κατά τη διάρκεια του ντους χρησιμοποιώντας μάσκα μαλλιών (την οποία φυσικά δεν περιμένω ποτέ να δράσει!). Όσον αφορά το styling μαλλιών, αυτή είναι άγνωστη λέξη για μένα. Εάν θα καθίσω στο σπίτι, θα τα αφήσω να στεγνώσουν φυσικά. Σεσουάρ θα χρησιμοποιήσω μόνο, εάν βιάζομαι ή πρέπει να πάω κάπου.
Τον τελευταίο καιρό διαβάζω στα διάφορα beauty blogs για λάδια μαλλιών (εννοείται ότι και αυτή η λέξη είναι άσχετη με μένα που ξέρω μόνο από λάδι για φαγητό)! Παρόλο αυτά, πήρα την θαρραλέα απόφαση να κοντοσταθώ στα ράφια του super market με τα είδη περιποίησης μαλλιών και να κάνω μια μικρή "επιθεώρηση" των προϊόντων. Εκεί βρήκα το Elvive Extraordinary Oil της L'Oréal Paris σε δύο τύπους (Για Κάθε Τύπο Μαλλιών ή Για Βαμμένα Μαλλιά).
Καταρχάς μου άρεσε η συσκευασία (γυάλινη των 100 ml) και η προσιτή του τιμή (το βρήκα σε προσφορά στο ΑΒ Βασιλόπουλος από 9,98 € σε 6,99 €). Σκέφτηκα να το αγοράσω, αλλά είπα, ότι μάλλον θα μετατραπεί σε διακοσμητικό στοιχείο του μπάνιου μου (όπως πολλά άλλα προϊόντα) και προτίμησα να χρησιμοποιήσω τα χρήματα για κάτι πιο "ωφέλιμο" (π.χ. σοκολάτες, μπισκότα κ.τ.λ.).
My personal care products

Την επόμενη φορά όμως που πήγα στο super market, αποφάσισα να αγοράσω το λαδάκι για τα μαλλιά! Και όταν έφτασα στο ράφι με το συγκεκριμένο προϊόν, βρέθηκα μπροστά στο δίλημμα: Ποιον από τους δύο τύπους να επιλέξω; Αφού το σκέφτηκα για κανένα τέταρτο (ελπίζω οι υπάλληλοι του καταστήματος να μην με θεώρησαν τρελή), αποφάσισα να επιλέξω τον τύπο για βαμμένα μαλλιά. Όχι γιατί έχω βαμμένα τα μαλλιά μου (άλλη πονεμένη ιστορία αυτή), αλλά γιατί η κόκκινη συσκευασία κάνει color blocking με το μπλε μπάνιο μου.
Πάντως η αλήθεια είναι ότι μου άρεσε πολύ το προϊόν. Το χρησιμοποίησα μετά το λούσιμο και τα μαλλιά μου έγιναν πολύ μαλακά και λαμπερά, με ΤΕΛΕΙΟ άρωμα και χωρίς ίχνος λιπαρότητας (!). Επίσης το χρησιμοποιώ και όταν θέλω να τα φτιάξω. Έχω την εντύπωση, ότι τα μαλλιά μου στρώνουν καλύτερα και είναι μεταξένια. Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της περιποίησης μου.

xxx
Έλενα

Υ.Γ.: Μόλις τελειώσει, θα το ξαναγοράσω ΑΜΕΣΩΣ!!!

2 σχόλια:

  1. wow! your blog is soooooo cute!)
    maybe follow each other? =)

    http://matr0sha.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρεύω τα λαδάκια, είναι καταπληκτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή