Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2012

Last but not least!!!

 
Αυτά τα δύο κολιέ είναι και οι τελευταίες μου δημιουργίες. Τα έχω φορέσει ήδη σε διάφορες περιπτώσεις και τείνουν να γίνουν τα αγαπημένα μου.



Το ασημένιο είναι κοντό και αποτελείται από δυο αλυσίδες με κεντρικό μοτίβο τα αρχικά των παιδιών μου (Λίτσα και Στέλιος). Στην αρχή το άφησα έτσι, αλλά μου φάνηκε άδειο, και το εμπλούτισα και με αλλά μοτίβα (μια μικρή κορώνα και –φυσικά σταυρούς)!



Το χρυσό είναι μακρύ και καταλήγει σε μια πράσινη (ιριδίζουσα) καρδιά Swarowski. Στην μια πλευρά έβαλα και ένα σταυρό ανάμεσα σε δύο πράσινες χάντρες.

 Σχεδόν όλα τα υλικά τα αγόρασα από το κατάστημα  Μarble.
 xxx
Έλενα

6 σχόλια:

  1. amazing necklaces

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα και τα δύο. Ειδικά αυτό με τα αρχικά των παιδιών σου.
    Πολύ ωραίες δημιουργίες!
    Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Χαίρομαι που τα λέμε μέσω των blogs!!!!!

      Διαγραφή
  3. nice!


    p.s. I'm having a $100 Kill City Jeans giveaway if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nice post dear :)


    Join Estée Lauder Giveaway on my blog :)


    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/11/giveaway-v.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή