Σάββατο, 10 Νοεμβρίου 2012

Perfume: My Story


Με αφορμή το άρωμα που κέρδισα στο διαγωνισμό της Έλενας του Life Full Of Fashion ("Gingembre" από Roger & Gallet), θα σας παρουσιάσω τα αγαπημένα μου αρώματα. Πρόκειται για αρώματα που κυκλοφορούν εδώ και πολλά χρόνια, αλλά τα λατρεύω και σπάνια ενθουσιάζομαι με κάποιο νέο.

1.     Amarige (Givenchy)

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΑΡΩΜΑ
Το αγόρασα, όταν ήμουν στο Λύκειο. Ήταν το χριστουγεννιάτικο δώρο των γονιών μου και το επέλεξα, γιατί πίστευα ότι ταίριαζε με το νεαρό της ηλικίας μου. Παρόλο αυτά, τελικά αποφάσισα να το δώσω στη μαμά μου και να κλέψω το δικό της, που ήταν το …


2.    Beautiful (Estée Lauder)


Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΡΩΤΑΣ ΜΟΥ
Με έχει συνοδέψει σε όλες τις σπουδαίες στιγμές μου (γέννες, αρραβώνας, γάμος, βαφτίσια, αποφοίτηση). Έχω αγοράσει επίσης και αρκετά προϊόντα από τη σειρά σώματος, που κάνουν ακόμη πιο έντονη την λουλουδάτη αίσθηση. Αποτελεί τη μια και μοναδική μου επιλογή για αγορά αρώματος και όλα τα υπόλοιπα αρώματα τα έχω αγοράσει συμπληρωματικά (συνήθως τα είχα σε δείγματα και αγόρασα στη συνέχεια και την κανονική συσκευασία).


3.    Allure (Chanel)

ΕΡΩΤΑΣ ΚΛΕΦΤΗΣ
Το μοναδικό άρωμα με το οποίο απιστώτο Beautiful. Πολυτελές, έντονο με όνομα βαρύ, αποτελεί μια ασφαλή επιλογή για κάποια ιδιαίτερη περίσταση, όπου θέλω να μυρίζω μοναδικά όμορφα.


4.    Parfum d’ Été (Kenzo)

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΑΓΑΠΗ
Όπως λέει και το όνομα του, το φόρεσα κάποια καλοκαίρια, όταν ήθελα να μυρίζω απαλά και λουλουδάτα. Ίσως στο μέλλον, το ξαναγοράσω.


5.    CK One (Calvin Klein) 

UNISEX ΑΓΑΠΗ
Φυσικό και χαλαρό, λιτό και μοντέρνο με συνοδεύει καθημερινά, όταν βγαίνω από το σπίτι για δουλειές ή για καφέ.


6.    Light Blue (Dolce & Gabbana)

ΕΛΑΦΡΥ ΣΑΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΑΕΡΑΚΙ
Είναι ένα δροσερό, λουλουδάτο, φρουτώδες άρωμα. Το φορώ συνήθως τα καλοκαίρια.


7.    White Musk (The Body Shop) 
 MUSΚ(T)-HAVE ΑΡΩΜΑ

Η απλή μου επιλογή, όταν θέλω να φορώ άρωμα, ακόμη και μέσα στο σπίτι. Όπως και οι περισσότερες, το αγόρασα, όταν ήμουν μαθήτρια και με συντροφεύει καθημερινά όλα αυτά τα χρόνια. Συχνά αγοράζω και τα παρελκόμενα προϊόντα του αρώματος, μιας και αποτελεί μια προσιτή επιλογή (αλλά και πολύ καλή, κυρίως για αυτούς που λατρεύουν το musk, όπως εγώ).


Όσο αφορά το Gingembre (Roger & Gallet), με άρεσε πάρα πολύ, γιατί μυρίζει πραγματικά αυτό που λέει το όνομα του (ginger / πιπερόριζα: ρίζα με χαρακτηριστική γλυκιά λεμονάτη οσμή και πικάντικη, καυτερή γεύση). Δυστυχώς εδώ στα Τρίκαλα δεν υπάρχει φαρμακείο που να διαθέτει τα Roger & Gallet, και δεν μπόρεσα να βρω και τα υπόλοιπα προϊόντα της σειράς. Ίσως να τα αγοράσω μελλοντικά κάνοντας παραγγελία μέσω Internet.


Αυτό πάντως που θα αγοράσω σίγουρα μελλοντικά είναι το Far Away της Avon. Η μητέρα μου είχε ένα μικρό spray και το χρησιμοποιούσα πάντα, όταν ήμουν στο πατρικό μου και δεν είχα φορέσει κάποιο από τα δικά μου. Τελικά με άρεσε πολύ και με το έδωσε (ή μάλλον της το πήρα). Σε κάποια αγορά μου από Avon βρήκα σε προσφορά την ιριδίζουσα πούδρα σώματος της σειράς και την πήρα. Είναι τέλεια και δίνει μια απαλή λάμψη στο δέρμα, ενώ φυσικά κάνει πιο έντονη τη μυρωδιά του αρώματος. Ελπίζω να βρω σε προσφορά και την κανονική συσκευασία του αρώματος και να το αγοράσω για μένα και τη μαμά μου.



(όλες οι φωτογραφίες είναι από το διαδίκτυο)
   
xxx

Έλενα
 













 




 



 






 

 
 

8 σχόλια:

  1. Αγαπώ τα αρώματα και εκεί που νομίζω πως έχω καταλήξει σε κάποιο άρωμα, να που εμφανίζεται κάποιο άλλο και.... Πάντως το Far Away της Avon είναι χρόνια αγαπημένο και το έχω πάρει άπειρες φορές. Το Καλοκαίρι που μας πέρασε το πήρα στην φοβερή τιμή των 9,90€ που το είχε σε προσφορά όπως και το σπρέυ σώματος. Θέλω πολύ να δοκιμάσω το White Musk των The Body Shop και μάλλον θα είναι η επόμενη μου αγορά! Πολύ ωαρίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα.
    Το far away μου αρέσει κι εμένα.
    Μάλλον έχουμε ίδιο γούστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως!!! Για πες μου:
      Τι προτιμάς περισσότερο: Beautiful ή Allure;

      Διαγραφή
    2. Είχα την beautiful, αλλά μου την είχαν κάνει δώρο και δεν ήταν από τις αγαπημένες μου.

      Διαγραφή
  3. ax k egw exw trela me ta arwmata...ayto pou to exw xronia k dn to bazw gia na mhn to teleiwsw einai to feminite du bois ths shisheido..prepei na to myriseis!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα το δοκιμάσω σίγουρα, όταν θα πάω στον Hondos!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ, το d’ Été (Kenzo) δεν το βγαζουν πια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή