Κυριακή, 6 Ιανουαρίου 2013

Wishlist 01/2013



Το νέο έτος ήρθε και μαζί και η όρεξη για νέες αγορές (μιας και έρχονται και οι χειμερινές εκπτώσεις). Αν και η εποχή είναι δύσκολη οικονομικά (ο Δεκέμβριος που πέρασε ήταν ο μήνας των «Οικονομικών Παθών»), όλο και κάτι θα μπει στο καλάθι μας. Και σίγουρα οι πρώτες επιλογές μου είναι αξεσουάρ και κοσμήματα για τα καθημερινά μου outfits!
Λατρεύω τα κοσμήματα σε ροζ χρυσό και θα ήθελα να αποκτήσω μερικά. Στα καταστήματα Alexi Andriotti υπάρχουν βραχιόλια και κολιέ σε αυτή την απόχρωση (έχω αγοράσει ένα βραχιόλι με ένα κρυσταλλάκι και μικρά τετράφυλλα.). Επίσης και στο E-Shop του Achilleas Accessories έχω βρει τα παρακάτω μπιζού.

Τριπλό σετ δαxτυλίδια (Achilleas)


Σετ σκουλαρίκια (Achilleas)

Κρίκοι (Achilleas)




Επίσης με άρεσε και το παρακάτω δαxτυλίδι με τους δύο διακοσμητικούς σταυρούς. Είναι ό,τι πρέπει, για ένα rock glam σύνολο.



Δαxτυλίδι με δύο σταυρούς (www.nofashionway.com)


Ένα μοτίβο που με αρέσει το τελευταίο καιρό, είναι το λογότυπο της Chanel. Βλέπω στο διαδίκτυο ότι υπάρχουν πολλά ρούχα και αξεσουάρ με αυτό το logo. Εγώ προτιμώ τα μπιζού, μιας και γενικά δεν με αρέσουν τα ρούχα με prints (αν και ένα T-Shirt με logo δεν είναι κάτι το υπερβολικό). Έχω φτιάξει μερικά μπιζού, αλλά αγόρασα και από το Helen’s Jewellery ένα μικρό κρεμαστό σε χρυσή απόχρωση. Τώρα σκέφτομαι να αγοράσω το ίδιο σε ασημί, στο οποίο υπάρχουν και τα αντίστοιχα σκουλαρίκια.



Στο Facebook έχω γίνει φίλη με αρκετές κοπέλες που φτιάχνουν μπιζού. Πραγματικά έχουν φαντασία και αγάπη για δημιουργία. Φτιάχνουν ωραία κοσμήματα για τις καθημερινές, αλλά και τις πιο glam εμφανίσεις μας. Δεν το κρύβω, ότι και εγώ φτιάχνω μπιζού με σχέδια που έχω δει στις σελίδες τους.

Σε ένα από αυτά τα sites, είδα τις δημιουργίες της Ελένης (από το AbElle accessories). Λάτρεψα τα chevaliers με τα αρχικά και τα χαριτωμένα κρεμαστά. Έτσι της παρήγγειλλα δύο δαχτυλίδια με τα αρχικά των αγαπημένων μου προσώπων!

 Εύχομαι καλές αγορές στις εκπτώσεις!!!


xxx
Έλενα

 - Όλες οι φωτογραφίες είναι από το διαδίκτυο.
- Το post δεν είναι διαφημιστικό.
- Τα προϊόντα που αναφέρονται αγοράστηκαν/ θα αγοραστούν με δικά μου χρήματα.



 

 







5 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες οι επιλογές σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Demi mou, σε ευχαριστώ πολύ! Καλή τύχη στο νέο σου ξεκίνημα!!!

      Διαγραφή
  2. Kai egw trelainomai gia to roz xriso! Ta dio prwta einai katapliktika! Den to pistevw oti einai Achilleas...An ta vrw sigoura tha ta parw! :)
    S'euxaristw para poli gia to sxolio sou sto blog mou! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήγα στο κατάστημα του Achilleas (στην Καρδίτσα) και δεν βρήκα τίποτα! Έτσι τα παρήγγειλα μέσω Internet! Ελπίζω να μην υπάρχει έλλειψη και να τα έχουν τα προϊόντα στο E-Shop!
      Σε εύχομαι καλές αγορές!!!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Gorgeous jewelry!

    Win one piece of jewelry of your choice from THboxes >>> http://svenagrade.blogspot.com/2013/02/thboxes-jewelry-giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή