Σάββατο, 9 Φεβρουαρίου 2013

Wishlist 02/2013



Νέος μήνας, νέες μικροαγορές, ώστε να δικαιολογούμε τον τίτλο της shopalcoholic στην εποχή της οικονομικής κρίσης!!!

Στο κατάστημα Noize (Τρίκαλα) έχω βρει πολλά δαχτυλίδια σε διάφορα μοτίβα και μεγέθη. Μπορούν να φορεθούν και ως Chevalier. Είναι σε πολύ προσιτή τιμή (4-5 ευρώ) και έχω αγοράσει δύο με σταυρό. Επίσης υπάρχουν πολλά bijoux με το λογότυπο Chanel. Έχω βάλει στο μάτι ένα ζευγάρι μικρά σκουλαρίκια με στρασάκια (5 ευρώ). 
 
Τσάντα (www.nofashionway.com)

Θέλω μια μικρή, κρεμαστή τσάντα σε μαύρο χρώμα (για να ταιριάζει με όλα). Οι μεταλλικές λεπτομέρειες της δίνουν ένα rock τύπο. Αν χωράει αρκετά πράγματα, πιστεύω ότι είναι ιδανική για όλες τις ώρες της ημέρας.
 
 Chevalier και Oversized δαχτυλίδι (www.myfashionfruit.com)

Τα κρυσταλλάκια έχουν καταπληκτική απόχρωση. Αυτό το γαλάζιο-petrol θυμίζει θάλασσα! Θα ταιριάζουν τέλεια σε ένα total white outfit ή με λευκό top και jeans παντελόνι. Δεν θα χρειάζεται να φορέσεις κανένα άλλο accessoire.

Βραχιόλι με σταυρό (www.oulala.gr)

Το βραχιόλι είναι από ασήμι 925 στην αγαπημένη μου απόχρωση, το ροζ-χρυσό. Ταιριάζει πολύ με το χριστουγεννιάτικο μου δώρο (δες Post εδώ). Μάλιστα είναι ό,τι πρέπει για δώρο, αφού τέλος Φεβρουαρίου είναι τα 36α γενέθλια μου.

 


xxx

Έλενα

 

- Όλες οι φωτογραφίες είναι από το διαδίκτυο.
- Το post δεν είναι διαφημιστικό. Ουδεμία σχέση υπάρχει με τις αναφερόμενες εταιρείες/καταστήματα.
- Τα προϊόντα που αναφέρονται αγοράστηκαν/ θα αγοραστούν με δικά μου χρήματα.


10 σχόλια:

  1. I tsanta einai teleia kai ta daxtilidia episis poli wraia! To vraxiolaki mou arese epeidi einai se roz xriso, klassika! :)
    S'euxaristw poli gia to sxolio sou sto blog mou! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Το βραχιολάκι το παρήγγειλα σήμερα. Θα πηγαίνει τέλεια με το σταυρό και σκουλαρίκια που έχω σε ροζ-χρυσό!!!
      xxx

      Διαγραφή
  2. GREAT POST:)
    Your blog is so wonderful and Im following...I hope you follow me also:)

    If you want some cute swedish decor inspiration...check out my blog:)

    Have a great weekend dear

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (sweden)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ παντως τώρα έχω κολήσσει με λεπτά χρυσά δαχτυλιδάκια, που μπορείς να παίξεις, να τα φοράς από ένα σε κάθε δάχτυλο, όλα μαζί ή πιο χαμηλά στο δάχτυλο για διαφορετικό αποτέλεσμα κάθε φορά!
    η τσάντα που πόσταρες όντως πρέπει να είναι πασπαρτού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα με αρέσουν τα λεπτά δαχτυλίδια που τα φοράνε σε διάφορα σημεία. Τελευταία έχω κολλήσει και φοράω στον δείχτη (όπως π.χ. το δεύτερο δαχτυλίδι που υπάρχει εδώ στο post).
      Την τσάντα την αγόρασα και πραγματικά είναι ό,τι πρέπει, γιατί χωράει αρκετά από τα πράγματα που έχουμε συνήθως μαζί μας!!!
      xxx

      Διαγραφή
  4. Para poli wraia ola! Elpizw na kataferes na agoraseis kati apo auta!
    S'euxaristw para poli gia to sxolio sou sto blog mou! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα δαχτυλίδια είναι τέλεια!!!!!
      Αγόρασα και την τσάντα, αν και σε κάποιες κοπέλες δε άρεσε, γιατί η αλυσίδα της είναι χρυσή!!
      Το θεωρούν κιτς το χρυσό χρώμα στα accessoires. Το καταλαβαίνω, αλλά στα καταστήματα η πλειοψηφία των μπιζού/accessoires είναι σε χρυσαφί αποχρώσεις!!!
      xxx

      Διαγραφή